[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Verlagingqveren W126 260SE 1988 : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 15:57

Verlagingqveren W126 260SE 1988

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Verlagingqveren W126 260SE 1988

Berichtdoor Tjoep » 17 jul 2020, 17:20

graag had ik wat info gekregen inverband verlagen van mijn Mercedes W126 260SE 1988 welke set veren raden jullie aan ? Velgen zijn 225.50.17 ik moet binnenkort ook naar de keuring. ( oldtimer )
Tjoep
 


Re: Verlagingqveren W126 260SE 1988

Berichtdoor w126560td » 18 jul 2020, 00:28

Gewoon 1 ring of 1.5 eraf slijpen dan is die verlaagd. Orginele shokbrekers van sachs doen het goed zelfs als de auto diep verlaagd is gaan deze niet stuk. Andere merk shokbrekers met verlaagde veren waren niet zo'n sucses bij mijn eerdere auto's.

5 jaar geleden was mijn Benz 7 cm verlaagd met orginele sachs schokbrekers nu 4 cm verlaagd. Shokbrekers voelen nog steeds als nieuw aan.
w126560td
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 443
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Woonplaats: Türkiye, İstanboel
Roepnaam:
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Verlagingqveren W126 260SE 1988

Berichtdoor DavevandeLoo » 21 jul 2020, 12:20

Ik kan de verlagingsveren van H&R aanraden. Als je het helemaal goed wil doen Bilstein B8 schrokbrekers erbij maar dat is niet persee nodig.
Je kan ook even kijken welke rubbers er bovenop je veren zitten, deze hebben nopjes, hoe meer nopjes hoe dikker de rubbers hoe hoger de auto.
DavevandeLoo
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron