[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Volvo : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 06:05

Volvo

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Volvo

Berichtdoor volvo » 17 nov 2020, 21:53

Alleen uzelf en uw wagen voorstellen.
Dit is NIET de plek om problemen te bespreken.

Upload (niet linken!!) ook gelijk een afbeelding van uw wagen, dat wordt zeer op prijs gesteld. (max. 20 per bericht)

Deze tekst mag u in zijn geheel verwijderen.
ik ben vincent van der voorn uit lisserbroek,ik heb zelf een autobedrijf in gebruikte volvo,s ik hoop dat dat niet vloekt hier op het Mercedes forum.
32 jaar geleden heb ik een 280SE uit 83 en een 260SE uit 1986 gehad,ja ik ben nu 52 en toen waren ze nog vers.
ik heb dit altijd de mooiste Mercedes en de beste gevonden, en nu nog steeds.
ik heb een ontzettend mooie 300SE uit 1990 gevonden ORIGINEEL Nederlands die 15 jaar heeft stilgestaan van 1e eigenaar.
veel vervangen zoals,remslangen,accu,fuseekogel,banden,remblokken,schijven,benzinepomp,etc etc,ook uitgebreid onderhoud gedaan,uitlijnen,alle lampjes kachelpaneel vervangen etc etc
ik verkoop deze auto dan ook nooit meer(vorige week gekocht) en ben er erg blij mee.
ja als je er weer mee rijdt denk ik ook weer aan de mooie jaren 80 en 90 met bijhorende muziek...
iedereen succes en volg de ster...
volvo
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 17 nov 2020, 21:21
Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1990
LPG: Nee


Re: Volvo

Berichtdoor Bram Jansen » 27 nov 2020, 15:57

Van harte welkom Vincent :handgestures-thumbup:
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron