[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Veren in de valvebody van de transmissie : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 19:27

Veren in de valvebody van de transmissie

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Veren in de valvebody van de transmissie

Berichtdoor Nurione86 » 04 feb 2021, 17:18

In onze transmissies zit een valvebody waar onder andere
de k1 + k2 + b1 veren in zitten..
Maar er zitten meer veren in..voor verschillende doeleinden
In the US en andere verrelanden zijn deze verenpakketten gewoon te koop maar hoe moet ik er in NL aan komen .
Ik heb vaker de k1 en k2 vervangen wat je bij de dealer kun kopen en vaak heeft het geholpen.
Nu wil ik de complete veren set vervangen als ik aan zo'n set kan komen
Wie o wie kan mij helpen n zo'n set..
722.3 transmisie...
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker
Nurione86
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 106
Geregistreerd: 15 aug 2012, 00:41
Woonplaats: ZEEUWS-VLAANDEREN
Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1987
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Veren in de valvebody van de transmissie

Berichtdoor Nurione86 » 04 feb 2021, 19:11

De k1 dat de 2 naar 3 en de k2 3 naar 4 regelt wel
De rest niet.athans mij niet gelukt bij de dealer..
Avatar gebruiker
Nurione86
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 106
Geregistreerd: 15 aug 2012, 00:41
Woonplaats: ZEEUWS-VLAANDEREN
Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1987
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron