[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Helmut300 : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 20:42

Helmut300

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Helmut300

Berichtdoor Helmut300 » 15 apr 2021, 01:19

Hallo, mijn naam is Roy. Ik ben sinds 2016 in het bezit van een zilvergrijze 300SE. Tijdens mijn zoektocht naar een W126 kwam ik deze auto tegen maar was niet meteen overtuigd. Ik vond de kleur niet geweldig. Iets later realiseerde ik mij dat de staat van de auto toch wel bijzonder goed was en er erg veel opties op zaten voor een 300SE. Sindsdien geen moment spijt gehad. Daarna elke keer veel plezier gehad met de auto.

Tot precies twee jaar geleden. Ik ben toen naar Düsseldorf gereden. Bij terugkomst bij de parkeerplek blijkt de auto te zijn gestolen! Nu, sinds gisteren, eindelijk de auto voor het eerst na twee jaar weer op de oprit. Na heel veel speurwerk heb ik de auto weer gevonden en is het gelukt de auto terug te krijgen. Er moet nog wel wat aan gebeuren om de auto weer in de staat te krijgen van twee jaar geleden. Vandaag voor het eerst weer in gereden. Het voelt nog niet echt als mijn auto. Maar goed, dat zal wel weer terugkomen als hij weer schoon en origineel is.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Helmut300

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1990
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Even voorstellen.

Berichtdoor Weizengelb » 15 apr 2021, 08:17

Hoi Roy,

Wat een verhaal zeg. Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig hoe je de auto uiteindelijk hebt teruggevonden en ook teruggekregen!

De BMW 3.0i van mijn oom is ooit eens gestolen toen ik klein was. Ik weet nog dat de politie hem had teruggevonden en dat ik hem met mijn oom en vader ben gaan ophalen in Oss. De sloten waren gesloopt.

Als je je auto terugkrijgt is meestal de schade voor jezelf. Een lastig verhaal. Het is erg vervelend wanneer je zelf zuinig bent op je auto, hem bij wijze van spreken niet eens aan je beste vriend uitleent, en dat een dief er dan mee aan de haal gaat..

Ik wens je veel succes met alles weer helemaal naar je zin maken. Dat Astralsilber ziet er in ieder geval altijd schitterend uit!

Groeten Math
Weizengelb
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1980

Re: Helmut300

Berichtdoor Bram Jansen » 15 apr 2021, 09:38

Welkom Roy,

Lekker wassen, poetsen en stofzuigen helpt. :handgestures-thumbup:
Bram Jansen

Berichtdoor Vlim » 15 apr 2021, 16:01

Het scrotum van de dief als leren pookhoes installeren wil ook helpen. Fijn dat je hem terug hebt gevonden.

Mijn gestolen 560SEC is nooit meer opgedoken :cry:
Vlim
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983

Berichtdoor Japio » 15 apr 2021, 16:31

Dan sta je echt raar te kijken als je auto weg is.
Ik ken dat gevoel toen mijn speedbike gestolen was. Man man, niet te geloven dat er mensen zijn die dat doen. Gelukkig heb ik hem dezelfde dag nog op het station teruggevonden en teruggejat met de reservesleutel.

Tof dat je hem weer terug hebt, en inderdaad: Even lekker soppen, en hij is weer ontsmet.
Japio
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SEL
Bouwjaar: 1986

Berichtdoor Helmut300 » 15 apr 2021, 20:51

Bedankt voor jullie reacties!

Ja, ik denk ook dat dit weekend even schoon maken en een stukje rijden weer het goede gevoel gaat geven.

Op je vraag hoe ik hem teruggevonden heb kan ik een eenvoudig antwoord geven: op alle auto verkoopsites in Europa een zoekopdracht plaatsen met de kenmerken van de auto. Niet te precies want het dievengilde zal de gegevens natuurlijk wat wijzigen, Vervolgens krijg je elke dag een berg advertenties die er aan voldoen. In praktijk betekent dat dus elke dag tien minuten de advertenties doorspitten. Uiteindelijk op mobile,de de auto tegengekomen. Om eerlijk te zijn, toen begon het echte werk pas. Ik zal het verhaal eens gaan opschrijven. Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Er zitten wel interessante ervaringen tussen denk ik.

Het is trouwens wel een vreemde ervaring om je auto op internet te zien. Ik was echt de hele dag opgewonden.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Helmut300

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1990

Berichtdoor Angela » 17 apr 2021, 14:00

Wat een verhaal.... maar je ziet je intensieve zoektocht is beloond.
Angela
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1985

Berichtdoor Weizengelb » 18 apr 2021, 09:15

Hoi Roy,

Wat een verhaal inderdaad. Ik zou ook niet opgeven en altijd blijven zoeken.

Ik zou het leuk vinden om het hele verhaal eens te horen als dat kan, ook eens een keer een goed eind (toch?).

Groeten Math
Weizengelb
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1980

Keer terug naar Even voorstellen