Om 16.05 uur zat ik thuis op het forum te kijken en de Benz netjes geparkeerd voor de deur, de buurjongen van 13 /14 jaar oud zat id auto van z'n vader te rommelen 2 parkeervakken verderop,toeteren etc.. ik zei nog straks gaat die rijden en ramt die mijn Benz.. (het is nogal een overlast gevend gezin) moeders binnen had geen besef hem de sleutels etc af te nemen,het is altijd gedonder als vader niet thuis is daar, maar goed, 3 minuten nadat ik dit zei.... een harde klap en glasgerinkel..naar buiten en dat rotjoch rent grijnzend naar z'n huis, moeder komt ook niet tevoorschijn niets nada kijkt alleen van een afstand en begint wat te brabbelen over respect
(iets waarvan ze niet weet wat dat betekend)...Dus politie maar gebeld, schade lijkt weinig maar heb ik wel,plaatwerk onder het achterlicht is wat naar binnen gedrukt en de bumper wat beschadigd en ontzet (behoorlijk naar links gedrukt), of de automaatbak een opdonder gehad heeft weet ik niet (kunnen de bakken hier tegen??), de uitlaat knettert niet dus dat lijkt ok ,maar de uitlaat is wel geraakt, zie foto's ..... FUCK!!!
schade Mercedes 380 001.JPGschade Mercedes 380 002.JPGschade Mercedes 380 022.JPG
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.