Goedenavond uit Belgiƫ
Ik heb me gisteren een 380SE gekocht uit 1985 met een snuit van een SEC als ik het goed voor heb.
Al 6 jaar heb ik een W124 250TD uit 1993 en ik was al even aan het uitkijken naar een W126, dus bij deze.
Een wereld van verschil toch wel moet ik zeggen tussen die twee auto's, hopelijk ben ik binnen 6 jaar nog even verliefd ben op m'n W126 als vandaag, zoals bij de W124 nog steeds het geval is. Maar ik denk dat dat geen probleem is, wat een auto!!
Het is een projectje: hij start, rijdt en remt goed, de meeste elektrische snufjes werken, maar er is serieus wat detailwerk aan, vooral binnenin. Buitenkant is vrij tot zeer roestvrij, met uitzondering van 1 krikpunt en wat plekjes aan de wielkassen. Iemand heeft er ooit een zwart lederen (of MB-tex) interieur in gestoken, volgens mij van een later model ook, maar dat is allemaal heel slecht gedaan. Dus dat zijn de eerste werkjes waar ik aan ga beginnen.
Ik ga zeker wat antwoorden nodig hebben op wat vragen in de toekomst, maar hier kan je al even genieten van wat foto's.
Groeten uit Oud-Heverlee aka Old-Heverly Hills