Het is nu 24 nov 2024, 05:26
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Moderator: Neerven
door RudderDuck » 03 maart 2022, 14:56
Ik ben me aan het oriënteren op las/spuitbedrijven die werk aan mijn Benz kunnen doen.
Het gaat om een weggeroest krikpunt, roest bij de achterspatborden (de bekende plekken), onderkant deuren en nog wat andere standaard plaatsen waar roest zijn dingetje doet. De auto komt volgende keer niet meer door de APK is mij gezegd.
Ik denk dat ik er dan meteen goed aan doe om de hele auto te laten overspuiten, had liever de originele lak in stand gehouden maar het wordt dan een rare lappendeken van nieuwe en oude lak. De lak heeft ook wel de beste tijd gehad.
Ik wil het allemaal wel netjes laten doen en ben op zoek naar wat tips van jullie. Mond op mond reclame is tenslotte de beste reclame.
-
RudderDuck
- Expert Boarder
-
- Type wagen: 380SE
- Bouwjaar: 1982
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door MBLiefhebber » 03 maart 2022, 16:22
Hallo Rudderduck, me dunkt dat zeker de sponsor van deze website, klasseklassiek.nl in aanmerking komt. Op hun site kom je foto’s van prachtige stukken laswerk tegen.
-
MBLiefhebber
- Junior Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
door Jeroen500SEC » 04 maart 2022, 12:54
Albert van der klap.
Noordsche schut.
Ik weet niet of hij alweer een nieuwe werkplaats heeft want zijn oude is in vlammen op gegaan vorig jaar.
Groet Jeroen
-
Jeroen500SEC
- Silver Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 380SEC
- Bouwjaar: 1982
door Bram Jansen » 04 maart 2022, 16:11
Als eerder geschreven. Klasseklassiek is onze sponsor.
Ik vind het getuige van grenzelose brutaliteit als je op kosten van klasseklassiek hier al je vragen kan stellen en dat bedrijf wilt passeren voor het lassen van een krikpunt oid.
-
Bram Jansen
-
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur