[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Upe-gogoli : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 15:14

Upe-gogoli

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Upe-gogoli

Berichtdoor Upe-gogoli » 07 maart 2022, 12:54

Hee Hallo,

Ik ben een 300SE uit 1986 en ik woon in Frankrijk met mijn baasje Jeroen. Hij is kunstenaar. Hij sleutelt niet erg veel want hij is bang dat hij dat te leuk gaat vinden en dan niet meer kan stoppen. En hij rijdt ook te weinig naar mijn zin, maar hij heeft beterschap beloofd. We gaan dit jaar verhuizen naar Normandiƫ waar ik wat meer ruimte binnen krijg en waar ik mijn slaapplek niet meer hoef te delen met zijn altijd veel te rommelige werkbanken met machines die ik niet begrijp. Maar die ik wel zal delen met een 50jaar oude trekker, La Bautz, die ook uit Duitsland komt. Gezellig.

Groeten (mede namens Jeroen) van Le Merc.
Upe-gogoli

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee

Re: Upe-gogoli

Berichtdoor Bram Jansen » 07 maart 2022, 23:17

Welkom Jeroen!
Goed dat het gelukt is :handgestures-thumbup:
Bram Jansen

Re: Upe-gogoli

Berichtdoor Weizengelb » 08 maart 2022, 12:24

Hoi Le Merc,

Heb je ook wat selfies?

Leuk hoor in normandie, ben ik ook geweest (met mn baasje :grin: )

Pas op voor zout ;-)

Groeten 500SE
Weizengelb
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen