[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Bonkend geluid linksvoor W126/380SE 1981 : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 22 nov 2024, 23:01

Bonkend geluid linksvoor W126/380SE 1981

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Bonkend geluid linksvoor W126/380SE 1981

Berichtdoor Herman59 » 28 jul 2022, 12:42

Hoi,

Al even last van een bonkend geluid dat zo te horen van linksvoor komt. Hij trok ook iets naar rechts en bij bij controle op de brug bleek de linkervoorband aan de binnenzijde helemaal kaal te zijn en de rest van het loopvlaknog z.g.a.n.
Ik heb de aluminuim draagarmen aan de bovenzijde vervangen, mede omdat de hoesjes gescheurd waren. Op de oude draagarmen zat echter geen speling en het geluid is er nog steeds. Zoveel mogelijk met bandelichter en buis naar speling gezocht op de diverse rubbers en (stuur)fusees, maar niets gevonden. Zowel met gewicht op de wielen (gewoon staand) als loshangend niets gevonden.
Wie heeft enig idee wat het kan zijn en hoe dat vast te stellen is.
Bedankt vast.

Herman
Herman59

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Bonkend geluid linksvoor W126/380SE 1981

Berichtdoor Herman59 » 10 aug 2022, 14:20

OK Hans, ga ik eens proberen. Zijn vlgs mij wel lastig te vervangen he.
Herman59

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek