[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Rugleuning verstelknop verwijderen : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 06:51

Rugleuning verstelknop verwijderen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

Rugleuning verstelknop verwijderen

Berichtdoor HansVjm » 29 jan 2023, 15:05

Beste forumleden,
Ik wil de elastieken van de netten op de rugleuningen vervangen en moet daarvoor de rugpanelen van de voorstoelen demonteren. De twee schroefjes onderaan heb ik losgedraaid en de draaiknop van de rugleuningverstelling is er ook af. Onder deze knop zit echter een zwarte kunststof ring die normaal in de draaiknop schuift. Ik kan deze ring niet verwijderen. Is daar een foefje voor? Om meteen met geweld dat ding van het asje te schuiven lijkt me geen goed idee. Iemand een idee hoe dat moet? Alvast dank voor de reactie.
Gr.. Hans
HansVjm
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 21 aug 2022, 20:22
Woonplaats: Tubbergen
Roepnaam:
Type wagen: 300SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten