Dank forumleden voor het hartelijke welkom. Interieur is geel achtig velours. Inmiddels terug gekeerd van een heerlijk vakantie in Italië met als doel een lokatie te vinden voor een tweede huis. De regio hebben we gevonden het word Ambruzzo nu het huis nog.
Wat Sjef v O ( Dolf Brouwers) betreft krijg het vaak te horen en het toeval wil dat ik twee jaar met de man heb samen gewerkt als geluidstechnicus voor het programma "De Lachende Scheerkwast".De snor vind de vrouw fijn en daar wil ik in dit stadium graag bij laten.
Morgen 13-3 weer wat onderhoud bij garage Dubelaar er piept af en toe een remblok. Maandag 20-3 taxatie tbv oldtimer verzekering bij Univé. Ben overigens erg blij met Univé. Zaterdag 25-3 inbouw radio met gebruikmaking van Morel Maximus Ultra speaker's voor en achter.
Dan rest mijn nog het vinden van een parkeerbox voor Heinrich in Amsterdam-Noord want de gemeente Adam weigert mijn parkeervergunning over te zetten op de W126 vanwege een krankzinnige emissieregel. Mijn auto schijnt volgens de gemeente Adam een emissieklasse van Euro 0 te hebben dat betekend in Adam wel overal rijden en parkeren maar geen parkeervergunning en een ruim twintigvoudige lastenverzwaring wat parkeren betreft.
Tot zover. Gr. M