Misschien valt het allemaal wel mee en kun je je Benz toch weer netjes maken/laten maken, maar zonder taxatierapport is het denk ik toch zo van : je hebt een oude auto etc etc je krijgt bv 2000euro oid... ,----zo vertelde de taxateur mij----... taxeren kan ook als je auto nog niet helemaal af/klaar is (taxatiewaarde zal dan niet heel hoog zijn, vaak wel de aankoopprijs), als je er dan 2 a 3 maanden over doet de auto klaar te maken kun je na die tijd de auto nog eens laten taxeren.
In die 2 a 3 maanden kunnen er een boel ongelukjes gebeuren (zie nu jou situatie)... taxatiekosten varieren tussen de 70 en ong 120 euro, kan bij je aan huis..
Maar goed, het is wel zo dat je voor het geld dat je krijgt uitgekeerd een gelijkwaardige auto weer moet kunnen kopen (mits totallos
), als jij denkt/vind dat je te weinig krijgt uitgekeerd, dan zeg je tegen de expert bv: zoek jij maar een gelijkwaardige Benz voor me voor dit geld!
Je hoeft niet meteen accoord te gaan met het uit te keren bedrag, de afhandeling gaat dan vaak wel wat langer duren , of hij "bied" je meteen al een paar honderd euro meer..
Succes ermee, het is flink balen voor je..