[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Vertelbare achterschokbrekers op Lucht ? : Carrosserie & Exterieur - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 11:35

Vertelbare achterschokbrekers op Lucht ?

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Re: Vertelbare achterschokbrekers op Lucht ?

Berichtdoor Sisitop » 08 aug 2010, 10:09

ik ben benieuwd de ruimte om ze te plaatsen is heel erg beperkt denk ik. de oppompbare die er bij mij onder zitten heb ik qua model nog nooit gezien onder een andere auto.
Het is jammer dat ze in de spiraal veren zitten anders was het erg makkelijk om iets passend te maken.
Lead me, follow me, or get the hell out of my way.
Avatar gebruiker
Sisitop
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 312
Geregistreerd: 04 jun 2010, 07:14
Woonplaats: Rijsbergen
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Vertelbare achterschokbrekers op Lucht ?

Berichtdoor SjikkerFrits » 15 aug 2010, 12:38

Hoi
Ik heb ook van die luchtveren onder mijn Benz, links in de kofferbak zit een bar-metertje en een ventiel net als op je band zit, en ik heb hem ook al getest laatst en werkt goed. Gewoon even de compressor erop en de auto komt zo een aantal cm omhoog, paar dagen later was de druk nog hetzelfde. Maar heb hem weer leeg laten lopen omdat ik toch wel vind dat hij dan erg stug veert. De mijne is nl. ook niet verlaagd en zo dus het is alleen handig als ik een keer iets zwaars moet vervoeren achterin of b.v. een caravan met een hoge kogeldruk.
mvg Dennis
Elke dag dronken is ook een geregeld leven...
Avatar gebruiker
SjikkerFrits
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 10 aug 2010, 15:13
Woonplaats: Glanerbrug
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Vertelbare achterschokbrekers op Lucht ?

Berichtdoor Geert_280SE » 15 aug 2010, 14:15

Even voor de topic starter, ik zou als ik jou was is achter airride aan gaan. Je Benz 2 cm van het asvalt als je staat te patsen, en de orginele hoogte als je gaat toeren :mrgreen:
Avatar gebruiker
Geert_280SE
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 130
Geregistreerd: 30 dec 2009, 15:55
Woonplaats: Sneek
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja


Re: Vertelbare achterschokbrekers op Lucht ?

Berichtdoor Gebruder S » 01 aug 2011, 21:14

Ik heb ook oppompbare monroe schokbrekers.
Met idd links in de kofferbak een drukmetertje en ventiel zoals bij je autobanden waar ik gewoon lucht toe kan voegen bij het tankstation.
Werkt perfect.
Apparaat instellen op 6 bar en pompen maar.
Wagen gaat dan een aantal cm omhoog achter ( afhankelijk van hoeveel lucht je erin doet).
Gaat geloof ik tot 10 bar en ik heb hem al 6 mnd op 6 bar staan.
Gaat niet ten koste van je veercomfort.

Kortom , goede ervaringen mee.
Gebruder S
 


Re: Vertelbare achterschokbrekers op Lucht ?

Berichtdoor Douwe » 05 jan 2015, 19:12

is al een heel oud draadje

SPECIAAL

Logo_Monroe_Ride-Leveller_Yellow.png

Speciaal bedoeld voor auto’s die bij tijd en wijle of constant zijn beladen.
Vergelijkbaar met conventionele schokdempers, maar uitgerust met een extra pneumatische veer voor een perfect afstelbare nivellering van het beladen voertuig.

Het systeem zorgt ervoor dat de voertuighoogte constant blijft, zodat de ophanging niet doorslaat, waardoor het zicht ’s nachts beter is.
maar ik heb ze gevonden

http://www.monroe.com/nl-be/products/sh ... s/special/

Betere rij-eigenschappen, stabiliteit en controle van het beladen voertuig.
Ingebouwde dubbelpijphydrauliektechnologie.

Optionele compressorkit (CK052) voor afstelling op het voertuig.


Logo_Monroe_Level_Light_Yellow.png

Deze Monroe® schokdempers zijn speciaal uitgerust met een progressieve veer van polyurethaan, die op de zuigerstang is gemonteerd en voorkomt dat de beladen auto gaat doorzakken.

Betere rij-eigenschappen, stabiliteit en controle van het beladen voertuig.
Ingebouwde dubbelpijphydrauliektechnologie.
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Vorige

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten