moge gasten, had ff een valse start gemaakt wegens 15 vraagtekens boven mn hoofd na aanschaf van mn auto gister maar bij deze alsnog..
Kom uit regio hoek van holland, ben 29 jaar, heb als hobby's, voetbal, kitesurfen en nu net weer een nieuwe in de vorm van mn nieuwe auto-een 500SEC uit 85 en daar kan ik voorlopig nog wel ff mee uit de voeten.
Om mogelijk vebaasde gezichten te voorkomen bij eventuele vragen van mij wil ik vast bij voorbaat stellen dat ik vrij weinig verstand van auto's heb afgezien van wat uiterst logische zaken dusja..
Ben behoorlijk enthousiast over mn nieuwe aankoop en nadat ik hem vanmorgen heb laten invoeren is het nu nog ff afwachten voordat ik de weg opkan, het is ieder geval een flinke vooruitgang op mn VW golf, want wat rijd deze bak lekker zeg, top!
nou voordat ik er een einde aan ga breien alvast bedankt voor eventuele goede tips en adviezen die ik hier op ga doen.
het zal een behoorlijke poos gaan duren voordat ik misschien is wat zinnigs bij te dragen heb maar ik hoop voor 2013 ergens iemand een bijdrage te hebben geleverd.
Gr. martijn