gisteravond even een avondje op bezoek geweest in het heilige der heiligen bij de Mercedes goeroe's van de hobbyclub. Na een zeer geanimeerde ontvangst door Hans en Danker en het gebruikelijke handjes schudden zijn we na het plannen van een mooie Hobbygarage kalender begonnen aan het project "slecht lopende SEC". De zus van Hans niet onaantrekkelijk moet ik toegeven gaat prijken op de maand Januari. De SEC was van alles mis mee, maar Hans viel meteen frontaal aan en wist het beest binnen een uurtje of wat geheel te temmen. Er was van alles waar ik nog nooit naar gekeken had kapot lek en poreus. Na vervanging van e.e.a. lag de motor nog wat te schudden maar het scheelde al enorm met de situatie bij aankomst. Uiteindelijk bleken mijn motorsteunen erg ingezakt en was er een motordemper geheel om zeep.
Je herkent meteen een kenner in Hans, hij weet waar hij over praat. Een geintje op zijn tijd maar serieus het probleem blijven aanpakken. Nog even een stoelbediening geprobeert te fixen maar dat ging niet zo goed omdat er al teveel aan de auto was aangepast. Na een paar uurtjes in de garage in de weg te hebben gelopen en gestaan, ben ik met wat losse onderdelen en een kleine rekening, weer terug gereden naar Breda. Mijn "HellGa" liep als een zonnetje, zoals nooit tevoren.
Super dat we van de kennis en inzet van Hans en Danker zo vrij toegankelijk gebruik kunnen maken. Bij wie zou je in godsnaam anders terecht kunnen met onze hokken. Nogmaals bedankt.