hoi mede forum leden, 2 weken geleden de auto een 380SE van 1984 opnieuw af laten stellen op gas bij de agin in rotterdam, de auto liep perfect. na een dag of twee een klein probeempje kleppen deksel pakking aan de rechter kant gescheurd alles onder de olie, maar ja nieuwe pakking en draaien maar weer, nu komt het i.v.m. de vele olie resten besloten om de motor aan de onderzijde ff schoon te spuiten, zo gezegd zo gedaan met draaiende motor de onderzijde schoon gespoten en klaar ik stap in zet de auto in reverse en hij slaat af
huh de auto weer gestart maar kon merken dat er iets niet goed was de auto leek wat last van misfires te hebben ik dacht vocht . ik wil weer weg rijden en hij slaat weer af maar dit maal nooit en nimmer meer starten anwb er bij de beste man mijn verhaal verteld en ja hoor hij was van menig vocht alles er af verdeelkap
kurkdroog dan maar meten de bobine geeft geen pulse wel stroom maar niet in pulse na wat rommelen aan de elek draaden van de bobine mocht ik het weer proberen en ja hoor lopen in 1 keer ik blij mooi op naar huis thuis aangekomen viel me op dat het toerental rond de 1100 bleef hangen in neutraal en in drive rond de 900 goed fout dus, wat heb ik gedaan aan oplossingen nieuwe rotor en kap van Bosch 8 nieuwe bougie van ngk, stappen motor gecontroleerd, alle maar echt alle vacuĆ¼m slangen en aansluitingen, gecheckt en ok,lek test op de injektoren ok,auto opnieuw laten controleren op de gas instelling bij agin staat perfect, koelwaternivo gecheckt ok, leerlauf regeling ok. IK BEN TEN EINDE RAAD IS ER IEMAND MET EEN IDEE OF OPLOSSING, frank 380.ps gelukkig heb ik nog een goed rijdende mb 190 zonder problemen.