ik heb an het weekend weer eens een stukje gereden met de 500SEL an mijn vriendin en kwam tot de ontdekking dat er een wel heel rare trilling in zit
vanaf ongeveer 115/120 kmpu gaat de wagen trillen, niet het stuur, en het word erger naar mate ik harder ga rijden
als je dan het gas los laat dan is het helemaal weg
ik denk aan onbalans in een as of een kapotte hardy schijf of tussen as lager of een kombinatie hier van
iemand hier ervaringen met dit soort klachten?
weet iemand een goed adres voor het balanceren voor de assen?
ik weet wel dat toen er nog geen zwaardere achterveren onder zaten, ik af en toe en homokineet hoorde ratelen als ik er met 3 man op de achterbank en wat bagage in de kofferbak over een hobbel reed op de snelweg, maar sinds de verzwaarde veren er onder zitten heb ik dit niet meer gehoord
ik rijd zelf niet vaak met de wagen en zeker niet op de snelweg, alleen als we met meer mensen weg gaan vandaar dat ik dit niet eerder heb opgemerkt
het schijnt al een poosje zo te zijn en erger te worden maar haar oplossing was niet harder dan 110 te rijden
ik hoop dat iemand hier de klacht ook heeft gehad en heeft kunnen oplossen want dat scheelt mij een hoop zoeken en onnodig onderdelen kopen totdat ik het heb gevonden