door Socrates » 03 okt 2010, 20:36
Na diverse pogingen hoop ik dat ik er nu slaag me even voor te stellen. Mijn naam is Rinus ik ben 64 jaar (jong) en ben woonachtig in Wellerlooi, een klein dorpje in Noord-Limburg. Na mijn pensioen, 57 jarige leeftijd, heb ik een baan geaccepteerd als buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand. Ik ben een liefhebber van het rijden en sleutelen aan motoren. Ik zit graag en vaak achter de computer en verder klus ik veel in en om het huis. Mijn Mercedes 280SE heb ik al een aantal jaren en ik rijd er graag in. Om de kosten in de hand te kunnen houden heb ik er dit jaar een gasinstallatie in laten leggen. In de afgelopen periode ben ik bezig geweest met het slopen van en het monteren van een nieuw stuurslot werd ik in de steek gelaten door een stukje elektronica zodat dat vervangen moest worden. Op dit moment heb ik problemen met de koude start. Ik heb bij een gasinbouwstation de uitlaatgassen laten meten en de meting wees uit dat de instellingen prima waren. Om iets te proberen heb ik nu de bougies vernieuwd. Omdat ik zelf niet over veel technische kennis beschik hoop ik via deze site enige ondersteuning te vinden.