gdm ff voorstellen.
ik ben richard arens woonachtig in wijchen (bij nijmegen) 36 zomers jong/oud beroep chauffeur, getrouwd 2 kinderen.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een W126 liefst SEL.
Ik heb al n paar jaar n W114 in de garage staan t komt er maar niet van om m te restaureren.
(zie fotos) heb dus al wel wat erv. met de ster. Volgens moeders de vrouw staat hij nu in de weg ze kan haar spullen en die van de kids niet meer kwijt. Het argument om dit huis te kopen was, dan heb je toch een mooie klus/hobby ruimte ,vrouwen kunnen altijd zo overtuigend zijn Nu was dus mijn argument W114 eruit W126 op de oprit dus toen de gezinsauto de geest gaf (fin. totallos) kreeg ik min of meer de toestemming om er een aan te gaan schaffen. Daar ik dit niet te overhaast wil gaan doen gezien het feit dat de W114 ook in goede staat was op een paar plekjes na (die bij behandeling altijd groter en meer blijken te zijn) kwam ik dus op dit forum terecht.
Dus tips zijn welkom.
Bestedings ruimte tussen de 5000,- en 10000,-.
Ik ben al n mooie tegengekomen n 500SEL 6-1985 plaatje om te zien int. en lak 85000 mijl gelopen volgens garage (is dorpsgarage verkoopt verders geen oldtimers) loopt de wagen goed geen roest verders wist hij er niet veel van hij verkoopt hem in opdracht van klant.
Prijs is 6900,- wel was de airco en de cv defect. Ik moet nog gaan kijken.
grt richard,
p.s. weet iemand of dat je n OMVL LPG inst. uit 2006 5000km gelopen 6 cil. over mag/kan bouwen op 8 cil