Too all;
Mijn naam is Rene, ben 26 lengtes jong, woonachtig in 's-Gravendeel (naast Dordrecht) en heb inmiddels een 380SE uit 1984. Leuk detail: datum eerste toelating van de auto is de datum dat ik ter wereld ben gekomen
Na een heleboel oldtimers te hebben gehad ( chevrolet camaro, chevrolet chevy van, pontiac firebird, opel manta , Mercedes 280SE, etc ) kwam ik tot de conclusie dat de Mercedes die ik had gehad dusdanig lekker reed dat ik dit weer terug wou.
vrouwlief was het korte autobezit zat en eiste (
) ditmaal dat ik een auto zou kopen die ik zou houden. Dan moet het dus een W126 worden!
Na lang zoeken kwam ik via internet deze blauwe 380SE tegen. Telefonisch heb ik de toezegging gedaan dat als de auto zo mooi was als dat die op de foto's en over de telefoon overkwam, ik zonder zeuren de auto zou kopen als die klaar was. Het was ten slot 2,5 uur rijden en de verkoper kwam dusdanig betrouwbaar over dat ik geen twijfel meer had. Er moest nog wat aan de auto gebeuren voordat het Kenteken en de APK erop kon maar dit nam de verkoper voor zijn rekening. Na heel wat tegenslagen voor de APK ( lek in het remsysteem, benzineleidingen vervangen, ABS pomp vervangen, nieuwe stuurkogels, nieuwe banden, remklauwen en fuseekogels) was de auto goedgekeurd en kon ik 2,5 uur rijden naar Drachten om de auto te halen. En inderdaad, de auto was zo strak. En motorisch/technisch geen klagen.
Geen roestplekje, deukje of beschadiging te vinden aan de buitenkant!
Interieur moet opgeknapt worden gezien de stoelen doorgezakt zijn, scheuren vertonen en het dashboard gescheurd is. De helft van de verlichting binnen doet het niet meer ( heeft het de eerste week wel gedaan
) dus dit is voor de volgende APK een aandachtspuntje.
Eerst sparen voor een gasinstallatie, heb het idee dat de Benz ongeveer 1 op 7/8 loopt.
Heb vanmiddag de chrome randjes eraf gehaald en ook daaronder geen spatje roest.Vrouwlief vind de randjes mooier en ik twijfel nog.
Een erg lange introductie maar als ik eenmaal die eerste aanslag op het toetsenbord maak....!
Ik zal nog wel wat topics posten gezien ik wel wat vragen over de Benz heb dus jullie zijn nog niet van me af.
pff wat een introductie
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.