Vervolg aankoop W126 500SEL Vandaag de Benz opgehaald, wil ik gaan tanken krijg ik de tankklep niet open, dik n kwartier staan te klooien bij de pomp
, zit schijnbaar ook op de cv en die doet het niet,erachter gekomen dat er n hendeltje zit in de kofferbak.(waarschijnlijk noodbediening)
Eindelijk getankt en doorgereden naar huis, t rijd heerlijk relaxt, motortje zoemt lekker, als je power wil dan krijg je het, en volgens mn zwager die achter me reed pluimt hij niet (moet alleen n beetje de teller in de gaten houden is in mijlen).
1 minpuntje tijdens rijden op snelweg hoor je soms een zoemend geluid (lijkt van rechtsvoor te komen) je voelt ook n beetje getril bij het remmen, misschien schijf krom of de winterbanden die erop zitten, zijn beide redelijk nieuw.
Morgen na t werk 1st nieuwe zekeringen halen, alle oude preventief vervangen, gelijk ff navragen wat bougies/kabels, rotor ,verdelerkap etc voor n groooooote beurt kost.
Een vriend van me vraagt in Goch (dld) na wat t kost.
Weet mischien iemand of dat je de verwarming gewoon mag gebruiken?, dit i.v.m. de klimatcontrol die defect is.
Binnenkort 1st n keer naar Zutphen, kijken of dat Hans en Dankert het n goede koop vinden.
Vind zelf van wel maar ja ik heb niet zon schat aan ervaring als zij, dus ben benieuwd.
Ik zal binnenkort wat fotos plaatsen