[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Rubbers voor achterlichten : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 08:43

Rubbers voor achterlichten

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Rubbers voor achterlichten

Berichtdoor bdrc » 24 okt 2010, 09:12

Hallo mede forumers. Heb gisteren geconstanteerd dat mijn kofferbak toch wat vochtiger wordt na zo'n regenval. Nu wil ik de rubbers van mijn kofferbak en de achterlichten vervangen. Ik heb over de kofferbak rubber hier op het forum gelezen dat dat bij goldclassics.nl kan van € 33,50 (iemand hier ervaring mee of gewoon orgineel bestellen € 50). Waar kan ik voor achterlichten rubbers bestellen of halen. + ik zou graag ook de rechtsachterlicht willen vervangen omdat daar ook een scheur inzit dus meteen alles goed aanpakken.
bdrc
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 380SEL
Bouwjaar: 1984
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Rubbers voor achterlichten

Berichtdoor Dennis K » 24 okt 2010, 09:30

het kofferbakrubber heb ik ook bij gold classics gehaald maar omdat ik aan het restaureren ben kan ik je nog geen antwoord geven als het wat is :D .
voor een achterlicht zou ik even Marktplaats raadplegen of de hobby werkplaats in zutphen. persoonlijk zou ik dan gelijk 2 doen en goed opletten want het witte van achteruitrijlamp is vaak vergeelt.
en wat betreft de achterlichtrubbers die heb ik bij de dealer gehaald, 32euro per stuk. dit geld ook voor de rest van de rubbers want ik heb uitgezocht dat de dealer niet eens zulke gekke prijzen heeft vergeleken met anderen.

groeten dennis
Ik zeg maar zo een man is niet van stro!
Dennis K
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur