Hallo Allemaal,
Mijn naam is Harwin en woon in Limburg. Ben zelf werkzaam in de autobranche en rij al vanaf mijn eerste auto Mercedes-Benz. Om eerlijk te bekennen heb ik ooit eens tussendoor een Renault gehad, maar die was al binnen 3 mnd weg
. Op het moment heb ik nog een Mercedes C200 kompressor uit 2000 in m'n bezit, maar die staat te koop. Ik heb nu namelijk een auto van de zaak en het is zonde van de auto/mijn geld om hem alleen maar in de garage te laten staan.
De reden waarom ik mij op dit forum heb aangemeld is dat ik opzoek ben naar een oldtimer 500SEC. Voor mij is het dus een stuk vooronderzoek op dit moment en later hopelijk als bezitter van een 500SEC. Ergens twijfel ik er wel nog over, voornamelijk omdat een vriend van mij een in topstaat verkerende BMW 635CSI (ik weet het dit is als vloeken in de kerk
) te koop heeft staan. Nog een reden wat mij aan het twijfelen brengt is dat een redelijke SEC beduidend duurder is (met het risico een kat in de zak te kopen) dan de BMW en het aantal KM van een gemiddelde SEC ver boven de 200 dkm liggen. Maar diep in mijn hart ben ik een echte Mercedes rijder en ben ik bang dat ik er later spijt van krijg als ik toch niet kies voor zo'n prachtige SEC.
Dit was mijn lange verhaal en verder hoop ik hier veel te leren over de 500SEC. Verder mijn complimenten voor het mooie forum (ben zelf ook al een tijdje lid van het Mercedes forum) en de mooie auto's die jullie in bezit hebben.
Gr. Harwin