Dag allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum maar ik heb me aangemeld omdat ik ongeveer een maand geleden een Mercedes voorbij heb zien rijden waarop ik plotsklaps verliefd ben geworden. In eerste instantie wist ik niet welk type dit was maar even googlen en het bleek de Mercedes SEC-klasse te zijn.
Inmiddels heb ik mijn eigen auto te koop gezet en ben me nu dus aan het oriƫnteren ........ alleen ik word helemaal gek van al dat aanbod: op Marktplaats, autotrader, dealers, handelaren, importeurs. Ik kan door de bomen het bos niet zien. Ook verschilt de prijs nogal en ik kan niet goed inschatten wie betrouwbaar is. Zo zijn er wel enkele websites (ik weet niet of ik ze eigenlijk kan noemen op zo'n forum, doe het ook maar even niet) die qua omschrijvingen heel erg plausibel klinken. Dan zeggen ze dat ze eerst uitgebreid onderzoek doen naar buitenlandse auto's, hebben zelf ook een groot netwerk, importeren maar 1 'a 2 auto's per maand in: bij voorkeur Zwitserland/Duitsland, gaan er zelf naar toe, controleren de auto op alle bekendstaande zwakke plekken en dat klinkt dan allemaal wel goed. Dus als ik tips kan krijgen van goede dealers/handelaren, dan zou dat enorm helpen!
Verder ben ik uiteraard ook benieuwd naar tips waar ik zelf op kan letten bij de aanschaf. Ik ben zelf moeder van 2 kinderen, absoluut niet technisch en mijn man eerlijk gezegd ook niet. Helaas ook geen vrienden/familieleden die verstand van auto's hebben! Ik vrees dat ik de enige in mijn omgeving ben, die houdt van mooie auto'S!! Op zich niet erg, alleen bij de aanschaf van een oldtimer kan dat wel eens lastig zijn.
Nou ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Alvast bedankt en groeten,