[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
1 ohm rotor : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 22 nov 2024, 16:22

1 ohm rotor

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

1 ohm rotor

Berichtdoor Cees380 » 08 jan 2009, 09:22

Nieuwe bougies en bougiekabels 1 ohm (Beru) geplaatstin mijn 380SE. Bleek verder dat de rotor ingebrand was dus deze ook vervangen. Nu zie ik op http://www.h-base.nl een rotor staan voor 1 ohm. Is het noodzakelijk om deze erin te zetten of kan een gewone ook?

Gr. cees
Cees380
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 07 jul 2008, 22:14
Woonplaats: Soest
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja


Re:1 ohm rotor

Berichtdoor SilverstarW126 » 11 jan 2009, 18:07

[zeikstand]Is 1Kohm. scheelt 999[/zeikstand]

enne...volgens mij bestaan er verschillende W126 rotors, maar hebben ze allemmal dezelfde weerstand.
De weerstand van 1 Kohm in de bougiekappen is er voor de radioontstoring. Daar moet je geen ontstoorde bougies (5Kohm) aan hangen.

Gr. J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Avatar gebruiker
SilverstarW126
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 02 jun 2008, 17:01
Woonplaats: Alkmaar
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja


Re:1 ohm rotor

Berichtdoor Grindbakker » 15 feb 2009, 16:24

Ze zijn er idd van 1kOhm en 5 kOhm, ga er maar van uit dat je voor een 380 die van 1 nodig hebt. groeten Martin
Grindbakker
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 88
Geregistreerd: 18 jun 2008, 23:48
Woonplaats: Den Helder
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Re:1 ohm rotor

Berichtdoor Dirk » 16 feb 2009, 12:13

5 kohm is voor de 380 en 500 tot augustus 1981 met als motornummer 961 achteraan. De 1 kohm is voor de 380 en 500 vanaf augustus 1981 met als motornummer 963. De 961 motor herken je aan de stationairstelschroef. De 963 heeft deze niet meer.

Gr.. Dirk
Dirk
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 86
Geregistreerd: 02 jun 2008, 19:16
Woonplaats: Nuenen
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:1 ohm rotor

Berichtdoor Cees380 » 16 feb 2009, 15:51

Martin bedankt voor je reactie. Zie ook de reactie van Dirk. Ga er dus een 1ohm inzetten.
Gr. Cees
Cees380
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 07 jul 2008, 22:14
Woonplaats: Soest
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja


Re:1 ohm rotor

Berichtdoor Cees380 » 16 feb 2009, 15:54

Dirk bedankt voor deze info. Zit bij mij een 963 in dus zo snel mogelijk een 1 ohm roter erin.
Gr. Cees
Cees380
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 07 jul 2008, 22:14
Woonplaats: Soest
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten