[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ophangpunten motor en bak : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 apr 2024, 20:44

Ophangpunten motor en bak

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Ophangpunten motor en bak

Berichtdoor European » 06 nov 2010, 01:07

Hallo,
Ik zou graag willen weten welke en hoeveel ophangpunten er allemaal zijn
voor de motor/bak combinatie.
Ik weet dat er twee motorsteunen met rubbers zijn.
Welke andere ophangpunten en evt. rubbers zijn er die ook erg belangrijk zijn en wel eens vervangen moeten worden.
Ik heb het idee dat mijn motor te veel kanteld waarbij ik een licht geruis hoor als ik flauwtjes de bocht naar rechts neem.
Nog een vraag, op welke punten kan de motor of bak (aut) de carroserie raken en het doordrinngende geluid doorgeven naar het interieur.
Heb al onder de auto gekeken maar kan tot nu toe niets vinden.
De rubbers van de motorsteun zien er goed uit of hoeft dat niets te zeggen m.b.t. een goede werking hiervan.
Groet,
Peter
W126SE automaat 1985 alstralsilber| Niet alle sterren hangen in de lucht
Avatar gebruiker
European
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 92
Geregistreerd: 15 okt 2010, 23:13
Woonplaats: Assen
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Ophangpunten motor en bak

Berichtdoor Tony » 06 nov 2010, 15:02

Zodra een motor of een bak tegen de carrosserie aan loopt moet je dit 9 van de 10x wel kunnen zien aan de carrosserie, slijtplek oid.
Wie het laatst lacht, snapt de grap niet
Avatar gebruiker
Tony
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 60
Geregistreerd: 16 feb 2010, 18:52
Woonplaats: Utrecht
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten