hallo,
ik zal me ook even voorstellen: maarten.
sinds een maand de trotse eigenaar van een zwarte 380SE bouwjaar 1985 vers uit houston texas.
al een tijdje op zoek geweest naar een 380 of 500 voor dagelijks gebruik, veel ellende tegengekomen totdat ik deze tegenkwam, een mooie auto voor een goede prijs, en aangezien het import betrof kon ik ook de btw nog verrekenen.
de auto is zwart, in de originele lak, met zwart lederen bekleding in onberispelijke staat, automatische climatecontrol, een wat knullig ingebouwd serpico alarm dat wel eens afgaat als ik de deur van het slot doe, boekjes erbij met een sprongetje van 40.000 mile tussen de een na laatste en laatste beurt, en nu staat de teller weer 38.000 mile lager dan de laatste beurt.......( odometer en dagteller doen het ook niet, dus waarschijnlijk teruggedraaid, maar ja wat maken een paar mile meer of minder nou uit). zo te zien toch wel goed onderhouden en beschermd tegen het weer aangezien alle rubber en eigenlijk de hele auto er goed uitzien, en geen roest. voordat het kenteken erop kwam hem een tectylbehandeling laten geven zodat ik dat hopelijk ook zo hou.
uiteraard zullen er de komende tijd de nodige zaken wat aandacht nodig hebben aangezien het toch een auto van 24 jaar oud is, vandaar dat ik me aangemeld heb op dit forum zodat ik hopelijk goede tips kan krijgen en kan geven mocht ik zelf iets brillants bedenken.
en zijn er eigenlijk ook werkplaatshandboeken van een 380SE? ik kan er nergens een vinden, meetsal koop ik bij een neiuwe auto meteen een haynes boek, maar voor een 380 niet te krijgen.
groet,
maarten