door Michel » 17 nov 2010, 20:47
Ik wil mijn verdeelkap,rotor,bougies en bougiekabelset van mijn 500SEC type 1 vervangen voor Bosch ontstekingspulletjes,om zo mijn bolide om te laten bouwen op gas.
Ik ging eerst naar een automatrialenzaak in de buurt,de verdeelkap,rotor en bougies waren geen probleem maar originele bougiekabelset van ongeveer 270 euro was niet op voorraad dus hij belde Bosch Nederland en die vertelde dat er geen set bij hun meer op voorraad was.
Ik dacht geen stress...kijk even op het forum en de naam van Paul Bogaert kwam veel voor dusss ik bellen die goeie man. Ik moet zeggen dat ik zeer goed geholpen werdt,ook hier hetzelfde verhaal rotor en verdeelkap op voorraad (voor een gunstige combi prijs) maarja die schaarse bouugiekabelset was niet op voorraad zowel bij Paul en Bosch Nederland die Paul ook gebeld had.In maart 2011 zouden ze weer op voorraad zijn bij Bosch. Paul nog bedankt voor de goeie service.
Nu heb ik meer geld over voor een bougiekabelset en is ie nergens te vinden !!!!!!??!!
Ik wil geen Beru set want ik heb een aantal topics goed gelezen hierzo, de originele set van MB vind ik qua prijs toch iets te gortig (topic ELGriffo).
Weet iemand nog zo'n Bosch bougiekabelset ergens te vinden ?
Groet. Michel
Ein Mann ohne Bauch ist wie ein Himmel ohne Sterne !!