[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
sensoren snelheidsmeter en toerenteller 300SD '81 : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 30 apr 2024, 23:30

sensoren snelheidsmeter en toerenteller 300SD '81

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

sensoren snelheidsmeter en toerenteller 300SD '81

Berichtdoor Willem » 26 nov 2010, 22:36

Ik zit met een slecht functionerende snelheidsmeter en ook de toerenteller is een welles/nietes geval.
Waar zitten van beide meters de sensoren?
Ik heb de cockpit unit er uit gehad.
Ik zie links een grote ronde multi stekker met een stuk of 10 pennen.
In het midden zit ook een blokstekker met 5-6 pennen.
Dan zit er rechts ook nog een 2-polige stekker.
Zien er allemaal wel mooi uit en storing door slechte stekker-contacten lijkt me niet waarschijnlijk.
Wie weet welke stekkers bij welke functie horen?
Avatar gebruiker
Willem
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 260
Geregistreerd: 10 aug 2010, 15:41
Woonplaats: Groningen
Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: sensoren snelheidsmeter en toerenteller 300SD '81

Berichtdoor Willem » 27 nov 2010, 09:23

Bedankt Hans, ik zal hem es onder de loep houden.
En de signaagevers? Waar zitten die?
Avatar gebruiker
Willem
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 260
Geregistreerd: 10 aug 2010, 15:41
Woonplaats: Groningen
Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten