[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
documentatie k-jetronic : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 05:46

documentatie k-jetronic

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

documentatie k-jetronic

Berichtdoor Speklap » 05 dec 2010, 13:55

Goeie dag
voor de mensen die meer willen weten over k-jetronic heb ik hier een site waar je voor weinig een mooi boek kan kopen met allerlei injectie systemen.
in dit boek zijn zo'n 50 pagina's beteed aan het k-jetronic systeem. Het is niet specifiek Mercedes maar wel alle componenten komen aan bod.
Ik vind het echt een aanrader
Gr. Daan
http://www.asnbooks.nl/product_info.php ... ts_id=5218
Speklap
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: documentatie k-jetronic

Berichtdoor Douwe » 05 dec 2010, 14:23

oke klinkt intresant
mare ik herinnerde mij dat ik in een grijs verleden ook eens een boek over Mercedes techniek heb gekocht
had toen helaas het desbeterfende type auto niet en heb de map weer door verkocht
maar heb hier uit een deel bewaard wat over k.a en k.e inspuiting gaat
dit is in het Nederlands en gaat over m116/117 m102/110 ka inspuiting stationair stabilisatie inspuitonderbreking brandstofpomprelais enz
gaat om zon 45 blazijden die ik denoods wel kan kopieeren voor de lief hebber
de kosten zullen wel mee vallen denk ik inclusief verzend kosten 10 euro
dan krijg je 45 bladzijden met Mercedes matriaal even een ringmapje en je bent klaar of in een insteekhoes
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986

Berichtdoor Speklap » 05 dec 2010, 16:09

Als je even naar de site ga die ik er bij heb gezet dan zal je zien dat het boek in de aanbieding is voor 5 euro ;) . komt naartuurlijk nog wel verzend kosten bij of even afhalen in krommenie. Ze verkopen overigens ook manuals (vrij prijzig) en Kopie instruktieboekjes (duurder als origineel) maar je hoeft niet te wachten tot Mercedes er genoeg in backorder heeft om ze weer te gaan drukken. Ik heb hem 3/4 jaar geleden besteld en nog niet binnen. Uiteindelijk toch maar kopie gekocht. Er staat overigens weinig nieuws in.
Speklap
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1985
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Douwe » 05 dec 2010, 16:39

hahah inderdaad de aanbiedingsprijs had ik niet gezien
dat is dan best wel intressant