[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
blij dat ik glij? : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 08:35

blij dat ik glij?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

blij dat ik glij?

Berichtdoor Chili500SE » 24 nov 2008, 20:51

gistermiddag met de kids bij de goedheiligman geweest, en toen we daar weer wilden vertrekken een dik pak sneeuw op 's lands wegen. Rekening houdend met het gewicht erg voorzichtig gereden, maar ondanks de ABS toch een aantal maal behoorlijk gegleden. En dan heb ik het al over nagenoeg stapvoets rijden en dan gefaseerd/voorzichtig remmen. iedereen dezelfde ervaring, of ook andere?
Avatar gebruiker
Chili500SE
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 336
Geregistreerd: 02 jun 2008, 20:42
Woonplaats: Helmond
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re:blij dat ik glij?

Berichtdoor Da_Patriot » 26 nov 2008, 12:01

Ik heb gelukkig (nog) geen ervaring met een doorglijdende W126, maar ik hoop dat probleem te kunnen tackelen door middel van WinterReifen :-) Die schijnen een berg meer grip te hebben.....

Groeten,
Ferdi
Da_Patriot
 


Re:blij dat ik glij?

Berichtdoor Chili500SE » 26 nov 2008, 22:12

ja is een hele goede. ben ook aan t orienteren. nieuwe banden moet soewieso, maar heb maar 1 set bruikbare velgen ( putdeksel)
voor de kroonkurken is niks fatsoenlijks meer te koop. ( tegen een redelijke prijs ( = onder de 130 euro per band))
maar t blijft een heel gewicht, en best veel pk's op de achterbandjes, ondanks het differentieel
Avatar gebruiker
Chili500SE
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 336
Geregistreerd: 02 jun 2008, 20:42
Woonplaats: Helmond
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re:blij dat ik glij?

Berichtdoor Maarcedes » 13 dec 2008, 17:12

ja, lastig als het glad is, een automaat met achterwielaandrijving. en voor 14" is het inderdaad moeilijk banden te vinden.
ik heb laatst via mijn garage een setje stalen velgen met mooie wieldoppen en nieuwe nokian winterbanden gehaald, nu heb ik zoveel grip dat het net is alsof ik op rupsbanden rij :)
( de banden geven ook wel wat meer trilling en geluid, maar ja, liever dat dan een keer een paaltje/ fietser oid in de bumper....)
Avatar gebruiker
Maarcedes
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 80
Geregistreerd: 24 nov 2008, 19:18
Woonplaats: Tienhoven
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron