Het is nu 24 nov 2024, 13:15
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Moderator: Neerven
door OpUrk » 08 dec 2010, 11:47
Een hele hoop info en ja wat is nu wijsheid? Mercedes zweert bij 4300l xenon, omdat die niet verblinden. En ik moet zeggen dat die auto's die een 4300k xenon hebben niet verblindend zijn. De mensen denken snel vanwege een ander lichtkleur dat het groot licht aanstaat.
De een wilt zijn bolide origineel houden en de ander niet. Dus ja keus aan de eigenaar wat die wilt.
-
OpUrk
- Silver Boarder
-
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- LPG: Nee
door BurnerT » 08 dec 2010, 11:56
Het setje wat ik gister opgehaald heb heeft het niet in de andere auto gehaald. hij is gewoon direct in de Benz gegaan. Het aansluiten gaat erg makkelijk, echter heb ik het voedings kabeltje vanaf de accu die naar een schakelkastje gaat van de xenon kit moeten verlengen.
Aangezien de accu niet voor bij de bumper zit maar bij het schutbord.
De lichtopbrengst is aanzienlijk groter. Ietwat strooilicht (te zien in de verkeersborden) en persoonlijk vind ik het nog eens rustiger kijken (8000k) bij nacht. Grootlicht is helemaal een bal licht wat er uitkomt. Ik zal vanavond eens fotos proberen te maken.
kortom de 75 euro en het uurtje inbouwen was zeker de moeite waard.
-
BurnerT
- Fresh Boarder
-
- Type wagen: 260SE
- Bouwjaar: 1987
door Madcat » 08 dec 2010, 15:06
Groeten Ron.
Des te meer ik leer, des te meer vragen blijven onbeantwoord (A. Einstein)
-
Madcat
- Gold Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 380SE
- Bouwjaar: 1985
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door BurnerT » 10 dec 2010, 10:31
Het is een uit china geimporteerd setje(verwacht ik). Ik kan niet echt een merk vinden en ook geen type nummers. Ik zal even de gegevens eerdaags van de omvormertjes posten die er tussen zitten.
-
BurnerT
- Fresh Boarder
-
- Type wagen: 260SE
- Bouwjaar: 1987
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur