door Madcat » 12 dec 2010, 02:26
bah wat misselijk zo`n eikel is toch ook verzekerd kwestie van belletje plegen, maar zo zie je maar weer je hoeft niet aan n boom te hangen om n eikel te zijn
T is mij vorig jaar gebeurd, parkeer mn 300TE, ga 20 minuten naar binnen bij vrienden, kom buiten staat mn auto n halve metr verder tegen n andere auto aan....dader weg,er lagen stukjes van de daders auto politie gebeld en komen, ik rij daarna naar huis en wonder boven wonder staat daar die andere auto bij mij om de hoek, daar woonde de dader, weer politie gebeld en komen, dader scheen n lulverhaal afgestoken te hebben op t bureau dat hem iemand erin gereden was, de jongeman werdt meteen gearesteerd voor 1:valsheid in geschrifte 2:valse aangifte 3:wegrijden na n ongeval (word in Nederland gezien als misdrijf) gevolg rijbewijs ingenomen voor 1 jaar, uit de verzekering gegooid wegens oplichting van de verzekering, en n taakstraf van 40 uur. ik heb mn auto daarna kunnen repareren. ik hoop dat je de dader krijgt zodat hij voor z`n schuld kan opdraaien en jij je auto weer in orde kan maken veel succes grt Ron
Groeten Ron.
Des te meer ik leer, des te meer vragen blijven onbeantwoord (A. Einstein)