Nee Michel die slangetjes zijn ook nieuw. Heb ze allemaal 2 maanden geleden vervangen rubbers slangen hulsjes. Heb er voor de zeker heid nog naar gekeken maar zij zien er nog heel goed uit.
Heb het nieuwe rubbertje om het injector, huls en het 0 ring onder het huls nieuw binnen gekregen. Erop gebouwd en met een NIEUWE beugel vast gemaakt. Gestart, rem reiniger er over spuiten, en ja hoor daar gingen mijn toeren weer omhoog
Als ik kijk tijdens het vast draaien van de beugel, zie ik echt dat mijn rubber niet ver erin wordt geduwd. Het beugel duwt hem maar heel klein beetje.
Heb later alle injectoren eruit gebouwd. Je ziet duidelijk vuil in de hulsjes. Dus de rubbers om het injector hebben eigenlijk helemaal geen werking bij mij.
Heb het beugel anders om geprobeerd gewoon bijna alles geprobeerd en geen verbetering kunnen krijgen.
Probeer dan telkens met rem reiniger op te spuiten, daarna weer uit bouwen en dan zie je dat de rem reiniger onder het rubber in het hulsje zit. Wat niet mag toch?
Hele dag vrij en had niks te doen, dus dan maar verder uit bouwen misschien dat ik wat tegen kom.
Heb mijn spinnenkop eruit gebouwd en mijn gas klep, wat was het daar vies zeg.
Op mijn gas klep heb ik een gele vacuüm verdeler, van 1 ingang naar 2 uitgangen. De slangen die daar aan vast zaten niet echt lekker. De aansluitingen kon je zo met 1 tikje los krijgen van het vacuüm slang. Dat vacuüm verdeler wou ik eruit schroeven, 1 schroefje. Ik raakte hem nauwelijks aan en hij begon aan alle kanten te barsten. Oud plastic echt oud..
En zag ook dat mijn vacuüm slang door midden kapot was. Die echt op mijn gas klep zit, dat komt vanaf een onderdeel waar ook de stappenmotor aan zit met een dunne vacuüm slang. (Ik weet niet hoe dat onderdeel heet).
Heb vandaag dat vacuüm verdeler nieuw besteld, vacuüm slang, gas klep pakking, klemmetje van spinnenkop op het gas klep. Alles bij elkaar 51.54 euro. Hopelijk heb ik dat verdeler maandag binnen.
Maar ik ben nog steeds niet verder kunnen komen met mijn injectoren. Rem reiniger erover spuiten toeren omhoog. Klemmetjes vernieuwd rubber hulsje weer niks..
Moet ik nog vloeibaar pakking gebruiken als ik het gas klep pakking ga monteren?