[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Vertrouwd? : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 10:39

Vertrouwd?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Vertrouwd?

Berichtdoor Geert_280SE » 14 dec 2010, 22:37

Hey mannen,
Ik ben altijd nog aan het rond kijken voor leuke koopjes op Mercedes gebied. Nu kom ik steeds weer autobeko (www.autobeko.nl) op Marktplaats oid tegen.

Toen ik opzoek was naar een Mercedes (1jaar geleden) ben ik een paar keer bij deze beste man geweest, maar daar aan gekomen vielen de autos altijd tegen, terwijl hij mij er via de telefoon van overtuigde dat de autos in topstaat waren!

Nu ben ik benieuwd of iemand hier laatst nog is bij deze mensen is langs geweest, want het lijkt of ze steeds groter worden, en ze hebben veel op voorraad, op het beeldscherm lijkt het allemaal heel professioneel, is dit ook echt zo?

Misschien zijn ze wel flink verbeterd sinds de laatste tijd dat ik er ben geweest?

Ik ben benieuwd!
Geert_280SE
Expert Boarder
Expert Boarder

Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja

Re: Vertrouwd?

Berichtdoor Michel1975 » 14 dec 2010, 22:42

Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens :mrgreen:
Volgens mij zijn de meningen nogal verdeeld. Moet je eerlijk zeggen dat ik het niet zou weten alhoewel ik er op 10 minuten vanaf woon :oops:
Drinken halveert je leven,
maar je ziet dubbel zoveel...
Michel1975
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1990
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor DeKramer » 14 dec 2010, 23:30

Ben er twee jaar geleden eens geweest, allemaal lijken (moet zeggen dat ik erg kieskeurig ben en niet snel tevreden), vervolgens doorgereden naar Balk in friesland naar mbclassic, kost iets meer maar dan heb je ook iets moois.

Marcel.
Beter duur dan niet te koop !!!
DeKramer
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor MWhite » 14 dec 2010, 23:33