Het is nu 24 nov 2024, 14:47
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Moderator: Neerven
door Frank117 » 15 dec 2010, 19:42
Wie kan mij zeggen of het schuifdak van een SE even groot is als van een SEL?
Die van een SEC is in ieder geval smaller.
-
Frank117
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1031
- Geregistreerd: 25 jun 2008, 20:17
- Woonplaats: Knokke, België
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door KeesV8je » 20 dec 2010, 00:58
type 1 en 2 verschillen ook in grote, dus niet alleen het kantelgedeelte.
misschien kan WIS aan de hand van vinnummer uitsluitsel geven.
kees
"HYBRID" you save, i use
W212 specialist
-
KeesV8je
- Gold Boarder
-
- Berichten: 406
- Geregistreerd: 30 maart 2009, 22:21
- Woonplaats: Hoofddorp
- Roepnaam:
- Type wagen: 500SE
- Bouwjaar: 1981
- LPG: Nee
door Frank117 » 20 dec 2010, 01:18
Tja, dan moet ik een VIN nummer hebben van een SE met schuifdak.
Wat ik eigenlijk wilde weten: ik heb een compleet perfect werkend roestvrij schuif-kanteldak uitgebouwd uit een SEL van 89, zou dat dan ook compleet, dus de volledige schuifdakbak met schuif-kantelmechaniek en dakplaat, passen in een tweede serie SE?
-
Frank117
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1031
- Geregistreerd: 25 jun 2008, 20:17
- Woonplaats: Knokke, België
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Felix » 20 dec 2010, 11:10
Moet je hier even vragen:
Autodaken Schiedam B.V.
Neherstraat 2-B
3125 BV Schiedam
010 2621569
vragen naar rutger/rodger
Die jongens weten alles van onze schuifdaken!!
Mercedes Benz 500SEL 1986 surfblau
-
Felix
- Gold Boarder
-
- Berichten: 504
- Geregistreerd: 07 mei 2010, 20:34
- Woonplaats: Almkerk
- Type wagen: 500SEL
- Bouwjaar: 1986
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Frank117 » 20 dec 2010, 21:31
Bedankt voor de tip!
Ik heb hun gelijk een mailtje gestuurd, het antwoord zal ik hier meedelen.
-
Frank117
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1031
- Geregistreerd: 25 jun 2008, 20:17
- Woonplaats: Knokke, België
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Binsbergen » 14 apr 2011, 22:54
En?
Wat is het antwoord geworden
Toch vraag ik me af of er wel zoveel verschil zit tussen type 1 en type 2 dak
Zou zo graag een schuifkanteldak in m'n type 1 zetten..
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.
-
Binsbergen
- Diamant Boarder
-
- Berichten: 1592
- Geregistreerd: 28 jul 2010, 09:16
- Woonplaats: NW Veluwe
- Roepnaam:
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Frank117 » 14 apr 2011, 23:15
Ik heb wel antwoord gekregen, maar kwam er nog niet echt verder mee.
Wat wel zeker is, is dat de afmetingen van een SEL schuifdak S2 identiek zijn als van een S1.
Van een SE zouden ze afwijken, van een SEC zeker, die is smaller.
Als ik me goed herinner (toen ik het hele systeem demonteerde), zat er bij de SEL S2 wel een randje geriveerd (popnagels) waar bij een S1 iets anders zit.
De auto waar ik dat complete schuifdak uitgehaald heb, is intussen al weg, anders kon ik het nog eens controleren. En een SEL S1 heb ik niet.
-
Frank117
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1031
- Geregistreerd: 25 jun 2008, 20:17
- Woonplaats: Knokke, België
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten