[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
mercedesoldtimer.nl/inca trading van ouds Dalhuisen&Fontein : Algemene vragen over jouw auto - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 09:32

mercedesoldtimer.nl/inca trading van ouds Dalhuisen&Fontein

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Re: mercedesoldtimer.nl/inca trading van ouds Dalhuisen&Fontein

Berichtdoor Doodle » 26 dec 2010, 12:35

Kijk,bij iedere handelaar is wel wat aan te merken,maar je bent er zelf toch ook bij?
Ik heb zelf een auto bij hun gekocht toen ze nog in Epe zaten.
Het was een auto die nog maar 110.000 kilometer had gelopen,en dit kon je ook duidelijk zien.
Documentatie was tot een bepaalde kilometerstand afgetekend en daarna stopte het.
Roestvrij dan?net niet helemaal.
Toen ik hem van de zomer ging behandelen en de zijpanelen er af trok kwam ik een plekje bij het rechter achterspatbord tegen waar dan ook een gaatje onder zat
Er zaten ook 2 plekjes bij de beplating onder de kofferbak.
Verder was hij inderdaad roestvrij!
Er zat nog een lelijk deukje achterop die door een vakman op kosten van Fontein eruit gehaald is.
Toen ik wat later bij hem in de zaak kwam en vertelde dat ik de voorwielen had laten balanceren kreeg ik spontaan het geld contant terug.
Inderdaad betaal je bij hem niet de hoofdprijs,maar bij de taxatie kwam dat aangenaam terug
door een taxatie die bijna het dubbele was van de aankoopprijs.
Enja,ik zou er zo een weer bij hem kopen.

Gr. Wil
Doodle
Junior Boarder
Junior Boarder

Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: mercedesoldtimer.nl/inca trading van ouds Dalhuisen&Fontein

Berichtdoor de Boskabouter » 26 dec 2010, 14:17

Daaruit blijkt dat er bij de heren Dalhuisen & Fontein wel degelijk sprake is van nazorg. En 100% roestvrij is nou eenmaal een zeldzaamheid.

De Boskabouter
de Boskabouter
Junior Boarder
Junior Boarder

Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1990
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto