Ik zou het beschaafd willen houden.
Een cabrio lijkt met wel wat, maar dan wel met hardtop en elektrisch bediend uiteraard.
Als ik hem niet zelf zou hoeven poetsen vind ik zwart erg mooi.
Qua velgen vind ik de putdeksels wel mooi, maar ook 3 of 5 spaaks velgen, mits de spaken vet zijn en niet van die iele sprietjes en niet 3-delig, zoiets:velgen.jpgBredere banden hoeft niet echt, iets meer naar buiten in de wielkasten lijkt me wel iets mooier staan.
Verlaagd - zoals in de bijlage - vind ik ook mooi, maar vanwege de te verwachten rij eigenschappen laat ik het toch maar achterwege. Die velgen vind ik trouwens te bling en te druk.
De V8 mag zich soms wel eens luider hoorbaar maken maar moet ook fluisterstil kunnen blijven (misschien een klep ergens in de uitlaat?).
Een regensensor zou ik wel willen hebben, aan beide zijden inklapbare en elektrisch verstelbare spiegels, parkeersensoren en/of achteruitrij camera, zelfdimmende binnenspiegel, adaptieve cruise control (je zou haast gaan denken dat ik lui ben), radio-, telefoon- en cruise control bediening op een iets kleiner stuurwiel, meer airbags (passagier en zij), ook orthopedische bestuurdersstoel (nu heeft alleen mijn bijrijdersstoel dat
), ruitenwisser op achterraam (past niet helaas).
Het dashboard kan wel een re-design hebben (ruimte van de middelste ventilatieroosters beter gebruiken, voor navigatie/DVD/TV). Verwarmde lucht uit de ventilatie roosters zou ook welkom zijn.
Shaved vind ik mooi om te zien, air ride ook leuk, maar ik denk niet dat ik het zou doen.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Optimum aut nihil.