Het is wettelijk vastgelegd de 80% vulling. En het bestaat al jaaaaaren in NL. Heeft dus niets met G3 te maken.
Dat je op je Manta uit de jaren 90 dat niet had betekent dat ook die installatie niet aan de eisen voldeed
Het maakt mij niet uit maar parkeer in de volle zon liever niet naast mij met een 100% volle gastank
Je tankt dan nl voor je omgeving. Je LPG verdampt dan nl via je overdrukventiel gewon de wijde wereld in. Leuk als er iemand naast je auto staat te roken in een parkeergarage...
Ik vind gewoon dat een inbouwer zich aan de regels moet houden en niet op verzoek deze aan z'n laars moet lappen. Dan verdraai je zelf thuis je tank maar als ie voller moet.
Tevens kan je wel zeggen dat je levenslang gratis mag afstellen bij hun maar dan blijft mijn verhaal staan dat het telkens een paar 100 km is wat dus duur wordt.
Als je aangeeft dat je ook in de buurt kan afstellen dan gaat het verhaal van de goede inbouwer ook teniet.Tenslotte is afstellen een meer specialistische klus dan inbouwen...
Dat blijkt wel... je hebt al een back-fire gehad. Dat gebeurd bij een goed afgestelde installatie (en goede ontstekingsmaterialen) niet. Ik heb nooit back-fire. Ook niet als de tank zo goed als leeg is. Heb dus ook geen extra stuwschijf nodig
En er zijn genoeg goede inbouwers in de buurt
Er wordt gedaan of dat het inbouwen van LPG in een W126 een hele speciale klus is waar specialisten voor moeten komen terwijl elke beetje sleutelaar het ook zelf kan
Gewoon niet door het luchtfilter heen de slangen leggen, zorgen voor een S-verdamper en de rest is standaard. Of je nu een kadett van 20 jaar oud brengt of een S-Klasse
Ik wil dus zeker de kwaliteiten van Van Orsouw niet onderschatten maar zoals er hier gereageerd wordt lijkt het of zij de W126-lpg-hemel zijn. En dat vindt ik nogal overdreven
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.