Heren,
Onlangs heb ik de winterbanden er onder laten zetten.
Daar kwam toch weer iets meer uit dan verwacht.
Links voor kon je zien dat die oude band enigzins scheef was afgesleten dus dat moest uitgelijnd worden.
De heren in Wezep hebben daar de apparatuur niet voor. Gelukkig bij Bourgonje in Zwolle wel (nee ik heb er geen aandelen van)
Nooit gezien hoe dat tegenwoordig gaat maar dat gaat rete geavanceerd met lasers, computers, reflectorschermpjes op de wielen gemonteerd etc etc.
Gelukkig liep er ook een vakman rond die vertelde dat hij ons soort benzen met enige regelmaat op de brug had gehad. (30 jaar ++ ervaring).
Kwestie van op de computer invullen welk type. Binnen de 126 range pikten ze die van mij er zo uit. Vervolgens is er een tijdje gesleuteld aan het onderstel bij beide voorwielen.
Vraag me niet precies welke stangen er allemaal gesteld zijn maar als ik goed begrepen heb kan je op drie manieren de boel bijstellen met drie verschillende stangen/steunen.
Gelukkig kunnen ze daar ook heel prettig balanceren. De winterbandenboer zat er toch iets naast en dat merkte ik in het rijden. Hebben ze compleet opgelost. Blijkbaar toch verschil in balanceren en balanceren.....
Resultaat wil ik toch even bijvoegen;
Foto 1 is eindresultaat, foto 2 ergens halverwege.
Jammer geen foto van beginstand. Toen stond links voor 1gr uit het lood.