[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Schade herstel : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 07 mei 2024, 23:41

Schade herstel

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Schade herstel

Berichtdoor Rick1990 » 05 jan 2011, 12:47

Beste W126 eigenaren,

Ik ben nu bijna een jaar de trotse eigenaar van een W126 380SEL
Maar heb een paar cosmetische probleempjes, er zit namelijk een gat in de bodem(Rechts achter). Het is niet schrikbarend groot maar wil dat graag laten maken en had al iemand gevonden die dat zou doen maar vanwege omstandigheden met zijn baas niets meer van gekomen. Nou is mijn vraag of er toevallig iemand op het forum zin en tijd heeft om het gat dicht te lassen strak te maken en te spuiten

Ps. De prijs komen we wel uit
Alvast bedankt

Gr. Rick1990
Rick1990
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 54
Geregistreerd: 24 aug 2010, 18:23
Woonplaats: Harderwijk
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Nee


Re: Schade herstel

Berichtdoor Gipsy » 05 jan 2011, 21:17

rik ik wil het wel maken voor je geen probleem,
maar ik wil wel graag weten wat er aangedaan moet worden
dus laat maar weten komen we er wel uit .

Gr. joop
I Love Kamperrandje :)
Avatar gebruiker
Gipsy
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 155
Geregistreerd: 21 sep 2010, 20:52
Woonplaats: Spijkenisse
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten