[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Relatie niet goed werkende verwarming, plaatsen nieuwe accu? : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 07:32

Relatie niet goed werkende verwarming, plaatsen nieuwe accu?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Relatie niet goed werkende verwarming, plaatsen nieuwe accu?

Berichtdoor Ronaldus » 04 jan 2011, 14:07

Kan het zijn dat het niet meer goed werken van de verwarming te maken heeft met de plaatsing van een nieuwe accu.

Zoals ik in een eerder draadje schreef doet mijn kachel raar. Maar hij doet nu wel heel raar.

Start ik de auto en zet ik de knop op voorruit ventilatie (klima automatisch aan en ventilator automatiusch volvermogen), wordt de kachel lekker warm.

Zet ik de keuze knop op "EC" (zonder klima) wordt de kachel koud. En heb ik een aantal malen ervaren dat, als ik in de file sta en de motor uitzet, en deze iets later weer start, de kachel wel warm wordt..... :?

Ik snap er helemaal niets meer van. Of is het toch, zoals in dat andere draadje geantwoord, een breuk op het printplaatke van de knopbediening..... ???
Ronaldus
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1980
LPG: Ja

Re: Relatie niet goed werkende verwarming, plaatsen nieuwe accu?

Berichtdoor Douwe » 09 jan 2011, 11:11

grote kans dat je inderdaad solderings problemen hebt
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Keer terug naar Techniek