Ik ben een alleenstaande vader, heb net een huis gekocht en heb twee jonge kinderen. Ik betaal een vermogen aan kinderopvang ( 7, 60 euro per uur per kind, dus reken maar uit als ze fulltime naar de opvang gaan. Daar kan je 3 Mercedessen voor rijden om het zo maar te zeggen)
Ik heb sinds kort weer een vriendin maar die woont nog niet bij mij in en daar zijn voorlopig nog zeker geen plannen toe.
Moest ik alleen zijn en niet verantwoordelijk zijn voor mijn kinderen, dan had ik die SEL gisteren al op mijn oprit staan. Maar ik ben niet alleen en daarom denk ik gewoon erg goed na of het plaatje past. Mijn kinderen komen ten allen tijde op de eerste plaats en ik wil hen zeker niets onthouden omdat ik met een Mercedes wil rijden.
Ik geef niet veel geld uit, heb geen dure hobby's of koop niet elke week nieuwe kleren. Maar ik wil me niet alles ontzeggen en dus behoort de Mercedes tot de mogelijkheden. Dat is namelijk iets waar ik mijn ziel in kwijt kan.
Maar als het niet kan, dan kan het niet. En dat probeer ik te ontdekken en daar helpen jullie goed bij