Beste Deelnemers van de meeting bij de SS Rotterdam op zondag 6 februari 2011,
Het is tijd voor een update van de huidige situatie.
We zitten nu op een overweldigend aantal aanmeldingen van 99!
Dit is werkelijk fantastisch en hadden we van tevoren nooit gedacht!
Arno en ik zijn vandaag de situatie ter plekke even gaan bekijken.
We zijn er wederom aan herinnerd dat dit echt een fantastische plek voor een meeting is, al zeggen we het zelf hahaha.
Tevens zijn we blij dat we de medewerking van de facilitaire dienst van de SS Rotterdam hebben gekregen, hulde voor de desbetreffende mensen!
De situatie op zondag 6 februari zal zijn:
De meeting begint om 13:00u, eerder kunnen wij het terrein ook niet op.
Arno en ik zullen afwisselend bij de slagboom gaan staan in opvallende gele hesjes zodat wij herkenbaar zullen zijn voor jullie. Als jullie aankomen, dan drukken wij op de bel zodat de beveiliging van het schip de slagboom kan openen.
De tijd dat we het terrein kunnen oprijden is van 13:00u tot 14:00u. Deze tijdsspanne hebben wij ingesteld zodat wij als organisatoren niet al te veel hoeven te missen van het evenement.
De tijdsspanne van 1 uur lijkt ons redelijk.
Begrijp dit niet verkeerd, natuurlijk hoeven wij om 14:00u NIET weg te zijn van het terrein.
In principe kunnen wij zolang blijven staan als we zelf willen.
Als jullie het terrein op komen rijden, kunnen jullie de auto’s aan de rechterzijde op het gravel parkeren. Dit zullen wij duidelijk aangeven. De weg zelf moet vrij blijven aangezien de hulpdiensten er in een eventueel noodgeval ongehinderd langs kunnen.
Tevens gaan wij de auto’s per type proberen op te stellen. Dit lijkt ons erg leuk zodat je de gezichten achter de forumnamen van het forum waar jij vaak op aanwezig bent, eens kunt zien en lekker kunt kletsen met elkaar. We zullen duidelijk aangeven welk type Benz op welke plaats kan gaan staan.
Aan de mensen die nog niet weten met welke auto ze aanwezig zullen zijn op het evenement, gaan wij per PM/E-mail even vragen om hun definitieve autokeuze aan ons door te geven.
De SS Rotterdam werkt verleent alle medewerking aan dit evenement, dus we willen die mensen graag goed op de hoogte houden van ons idee over hoe het evenement gaat verlopen.
Hier onder het telefoonnummer van Arno en mijzelf zodat, je ons bij eventuele vragen even kunt bellen.
Arno: 06-16 500 827
Bassje: 06-13 164 664
Op de foto Arno en ik samen met de Kapitein van de SS Rotterdam in de salon:
1.jpg
Hier Bassje samen met de Kapitein, die de lijst met alle deelnemers in handen heeft!
Hij stond er versteld van hoeveel deelnemers er komen! Hij kijkt uit naar onze komst.
2.jpg
Arno en ik hebben in de Lido Bar, nog een voor bespreking gehouden. Was weer erg gezellig en als het zulk weer is als vandaag dan zijn we bofkonten:
3.jpg
Bassje inspecteert al vast de Tap, niet onbelangrijk:
4.jpg
Arno heeft zijn kinderen ook meegenomen, samen kijken we uit op de oude haven.
Over wat je allemaal ziet van af het schip, daar kun je de kinderen veel over vertellen:
5.jpg
Van Links naar Rechts er is parkeerplaats genoeg op het rode gravel
:
6.jpg
7.jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.