door Timaro » 15 jan 2011, 18:54
Gefeliciteerd met je 560SEL!!!
Supermooie bak. Hoeveel mijlen heeft ie?
Er hoeft geen chassisnummer in. De APK keurmeester van de RDW zal deze zoeken op het achterste schutbord. Als de auto technisch OK is dan ben je met een uur klaar. Dan nog een paar dagen wachten op je kenteken en dan nog kentekenplaatjes laten maken.
Jouw 560SEL komt uit de USA en zal ook op datum eerste toelating op 28 februari 1986 komen te staan. Vanaf 1 maart bel. vrij dus...
Blijft altijd erg spannend en erg leuk!!!
Mijn 560SEL komt ook uit de USA en ik ben er ook erg blij mee (ik heb hem zelf in de USA gekocht, gewoon via internet, nog veeeel spannender).
Eigenlijk mag de achterkant niet zichtbaar zakken. Ook niet na een week of 2 stilstand. Ik denk dat je daar even naar moet kijken. Hij moet gewoon netjes recht staan.
Voor een verzekering moet je gewoon hier en daar eens vragen. Ikzelf heb al mijn autoverzekeringen via de ANWB, maar vroeger had ik het via Centraal beheer. Ik ben heel content met de ANWB, en kan hem over 1½ maand als oldtimer laten verzekeren á 75 EUR per maand. Jouw 560SEL komt uit de USA en zal ook op datum eerste toelating op 28 februari 1986 komen te staan.
Groeten,
Max