door GuusT » 18 jan 2011, 16:33
geachte mede 126 idioten.
Was op de nieuwjaarsborrel bij Hans en Danker en veel mensen die daar waren kwamen
naar mij toe met " hey jij bent GuusT . leuk je eens te zien.
Mijn wedervraag was dan ook steevast, Ehh ja ik ben GuusT maar wie ben jij dan?
En daar wil ik het eens over hebben.
Waarom heeft iedereen een foto van zijn of haar 126 als avatar en niet gewoon net als ik , een foto.
Kijk Rene ,Rik, Wallie , Rob , Hans. Danker en zo die ken ik nu wel , paar keer gezien en dat onthou ik wel.
Ook zoiets , Ik ben Pointer ................ maarre wie de fuck is dan Pointer [ sorry maar ben nu eenmaal slecht met namen en zeker met nickname's]
Zal best wel eens wat gelezen hebben van mb126. of W126 blablabla maar waarom ook niet gewoon je naam , je echte naam hier.
Het is toch geen datingsite en volgens mij toch ook niets te verbergen.
Ophouden met die flauwekul . gewoon je echt naam . hoeft geen achternaam natuurlijk en een foto van jezelf op het profiel maakt het allemaal stukken makkelijker tijdens meetings .
Nog 1 ding waar ik ff over wil zeiken hahahaha, profiel invullen, zet je woonplaats er bij , stukken makkelijker als je eens iets hebt dan weten wij waar je woont, of er iets is wat ik voor je kan doen, heb hier nog wat spul liggen en misschien net wat jij zoekt , of jij hebt iets liggen wat ik zoek.
Als dan je woonplaats erbij staat is dat wel lekkerder communiceren toch.
Laat ik wel ff duidelijk zijn, niemand hoeft voor mij ook maar iets te veranderen hoor , moet je allemaal zelf weten maar het maakt het allemaal niet duidelijker.
Als ik je gezicht eens gezien hebt dan weet ik meestal ook wel welke auto of waar het over gaat.
Foto bij je profiel , je echte naam want die 126 van jou heb ik al gezien en die kan in een logboek ook nog wel ergens neer gezet worden of in je voorstel topic.
Hahahah zo ff lekker weer geouwehoerd en ben benieuwd wat hier op volgt.
Weet niet hoe ik een poll moet maken maar misschien dat een moderator dit ff kan doen zodat we kunnen stemmen hierover.
GuusT
Laatst bijgewerkt door
GuusT op 18 jan 2011, 20:26, in totaal 1 keer bewerkt.