Hallo,
Ik ben van plan om mijn auto all risk te gaan verzekeren met een taxatie. De dagwaarde van onze auto's is namelijk niet erg hoog...ik schat zo'n 1500 euro? Maarja niet veel in elk geval!
Dus zelfs wanneer je zelf netjes rijdt maar iemand anders jou aanrijdt, weet je dat je niet veel krijgt wanneer je WA verzekerd bent. Dus vandaar mijn keus voor all risk.
Nu mijn probleem: de meeste oldtimerverzekeringen hanteren een km beperking van 7.500, 10.000 of 15.000 km. Zelf rij ik echter ongeveer 25.000 km per jaar. Een echte oldtimerverzekering is dus vaak geen optie. De reguliere autoverzekeringen willen de auto wel all risk verzekeren, maar betalen allemaal uit op basis van dagwaarde en dus niet op taxatiewaarde.
Ik neem aan dat er meer mensen met dit probleem zitten, heeft iemand een oplossing of ervaring met een maatschappij die wel aan deze voorwaarden voldoet?
Na wat speurwerk op internet vond ik het volgende: http://www.snelder-duiven.nl/oldtimers/
Bij Snelder-Duiven assurantie kun je via London verzekeringen een oldtimerverzekering afsluiten zonder km beperking. Dit is precies wat ik zoek maar de premie valt extreem laag uit, rond de 400 euro. Dus hoe betrouwbaar is zo'n aanbod?
Ben benieuwd naar jullie mening/ervaringen...