[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wie was de eerste eigenaar? : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 apr 2024, 16:12

Wie was de eerste eigenaar?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Wie was de eerste eigenaar?

Berichtdoor RVermeer » 04 feb 2009, 13:20

Als je een Duitse auto hebt met de originele papieren (kopie natuurlijk), dan kun je zien wie de eigenaren zijn geweest. In navolging van de vraag of de eerste eigenaar nu in goede of slechte zaken deed, heb ik de naam gegoogeld. De kans is immers groot dat het een bekend persoon was die zich een dergelijke auto kon veroorloven.
Mijn auto is gekocht door een fabrieksdirecteur uit Münster die in het plaatsje Wolbeck ook 10 jaar voorzitter van de gemeenteraad is geweest. Of hij zijn zaakjes netjes deed, is niet te achterhalen, maar het is wel duidelijk dat het een man met aanzien was.
Drie jaar later is de auto verkocht aan een persoon die niet via Google is terug te vinden.
De derde eigenaar was de man die de auto naar Nederland heeft gehaald, maar er zelf niet in heeft gereden.
Dus de vierde eigenaar en derde berijder ben ikzelf.

Niemand heeft iets aan deze info. Maar het kan zomaar zijn dat je in de auto van een beroemd of berucht persoon rijdt.
Misschien verklaart dat die rare (lijken)lucht die in je kofferbak hangt! :laugh:

Zijn er mensen die dergelijke info over hun eigen auto hebben?
Avatar gebruiker
RVermeer
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 127
Geregistreerd: 21 dec 2008, 13:47
Woonplaats: De Meern
Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Wie was de eerste eigenaar?

Berichtdoor SilverstarW126 » 04 feb 2009, 17:50

De eerste eigenaar staat ook op de in wagenkleur gespoten metalen plaat die bij de instructieboekjes is geleverd.

Gr. J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Avatar gebruiker
SilverstarW126
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 02 jun 2008, 17:01
Woonplaats: Alkmaar
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja


Re:Wie was de eerste eigenaar?

Berichtdoor MS19333 » 04 feb 2009, 22:53

Bij mij was de eerste en enige eigenaar voor mij de heer Meundle uit Liechtenstein,

ik heb via maps.google.nl zijn woonhuis bekeken, hij woont leuk :)

ik heb ook de garage uit de buurt nog een mail gestuurd en netjes antwoord gekregen; ja hoor deze auto is bij ons in onderhoud geweest voor het laatst in dat jaar en bij die kilometerstand (weet de cijfers niet meer uit mijn hoofd)
Avatar gebruiker
MS19333
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 156
Geregistreerd: 11 jun 2008, 08:54
Woonplaats: Soest
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Re:Wie was de eerste eigenaar?

Berichtdoor MaartenMerc » 06 feb 2009, 23:57

Mijn 260SE is in 1990 gekocht door de Ambassade van Venezuela te Den Haag. Vandaar natuurlijk het Koninklijke blauw. In het rechter voorscherm zit een chromen houdertje, waar de vlag in geplaatst kon worden. (dat heb ik dan alvast, voor het geval dat het Nederlands Elftal ooit wereldkampioen wordt :laugh: )
Hij is in onderhoud geweest bij MB Den Haag en Wassenaar.
Ik ben de tweede eigenaar.

Gr. Maarten
Avatar gebruiker
MaartenMerc
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 61
Geregistreerd: 08 dec 2008, 21:14
Woonplaats: Amsterdam
Type wagen: 260SE
Bouwjaar: 1990
LPG: Nee


Re:Wie was de eerste eigenaar?

Berichtdoor KLAASD » 11 feb 2009, 20:33

Op de farhzeug brief waren de eerste twee eigenaren doktoren. Ze waren beide ouder als 60.
De derde eigenaar kocht de auto toen hij 81 was. Deze heeft de auto op den duur gestald bij een phandhaus (pandjes huis voor auto's, heb je in Duitsland op elke hoek). Vierde eigenaar ben ik.
138.000 km gelopen. Of het waar is? Kan ik niet achterhalen denk ik.
Avatar gebruiker
KLAASD
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 84
Geregistreerd: 25 jan 2009, 09:51
Woonplaats: Weert
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten