Ha beste medeforummers,
Hierbij alsnog even mij voorstellen.
Ik ben inmiddels een klein halfjaar bezoeker en lid van dit forum en zal toch nog even wat over mijzelf vertellen.
Ik ben Piet ter Maat en getrouwd en vade van 3 kinderen 2 jongens bijna 7 en 12 en een dochter van 8 jaar.
De jongens zijn net als ik geinteresseerd in auto- en motorsport, dit is ook niet gek met een vader die zelf aan wegrace heeft gedaan.
De W126 is mijn derde oldtimer, hiervoor heb ik een Mustang van Januari 1966 (dus het aller eerste model) gehad.
Dit was een erg kale uitvoering geen rem- of stuurbekrachtiging een oncomfortable auto maar wel leuk.
De tweede oldtimer was een Porsche 911 van 1981, een echte rijders auto maar slecht voor je rijbewijs (reed er te gemakkelijk veel te snel mee). Deze auto verkocht was ook niet praktisch met drie kinderen.
En nu dus de 500SE van 1981 met veel luxe (airco, verwarmde stoelen el. ramen) rijpt super.
De auto is in 1981 in Nederland voor het eerst op kenteken gezet en daarna naar de USA verhuisd.
Daar is de auto gepimpt met een AMG voor spoiler en brede AMG wielen, is eigenlijk niet mijn stijl maar ook wel weer leuk zo'n foute "Johnnie" auto. Ik weet ook niet of ik dit zo laat of dat hem weer origineel maak.
Er mankeert wel het een en ander aan de auto, maar dat repareer ik op mijn gemak (vind ik wel leuk).
Tot zover iets over mij en mijn auto
Ik kom jullie misschien wel eens tegen bij een treffen of bijeenkomst.
Ook zal ik trachten mijn ervaringen en kennis met jullie te delen.
Groeten en vele fijne kilometers,
Piet.