hallo allemaal! als newbie zal ik me maar even voorstellen: ik ben Gaut, rij zakelijk in een superfijne V70 D5 maar wil geen bijtelling en heb nu prive een VW Lupo 1.7SDI. superfijne auto, zuinig etc maar we rijden niet zoveel en willen toch wel een mooie auto. ik ga eigelijk voor een W124 diesel maar kwam per ongeluk bij de W126 autos op Marktplaats terecht en had er bijna 1 gekocht op LPG, maar die bleek over 9k klepvervanging en bijbehorende klus nodig te hebben en dan moest toch nog 2000 euro kosten. ik ben al geen LPG man en heb dus toch met een rotgevoel besloten hem niet te nemen. gisteren zag ik de volgende 300 diesel W126 op Marktplaats, stoere kar maar volgens mij moet er wel eea aan gebeuren. hij had net nieuwe APK, 287000 km op de klok en was van binnen volgens mij aardig goor. maar voor een paar centen naar een poetsbedrijf, een leren stoel laten repareren en je kan weer. toch heb ik twijfels over de auto, de APK is soms streng en op andere punten mag bijna alles. graag jullie mening over deze auto en waar op te letten als ik hem ga bekijken... de man vertelde mij dat alles het deed behalve de cruise control en het open dak, de motor hoorde je wel draaien maar het dak ging niet open, verder was het een super auto zei hij..
bedankt alvast, hopelijk snel een W126 bezitter.....